Časté otázky
Doručujete objednávky na Slovensko a aj do iných zahraničných krajín?
Áno, na Slovensko posielame objednávky cez spoločnosť Zásielkovňa. Vyberať si môžete buď doručenie na výdajné miesto alebo priamo na Vašu adresu.
Do ďalších štátov využívame väčšinou lokálnych dopravcov vybraného štátu. Cieľový štát si vyberiete v košíku, ceny dopravy pre jednotlivé štáty sú rôzne, a ihneď po výbere štátu ich uvidíte.
Aký je stav mojej objednávky?
Stav svojej objednávky jednoducho skontrolujete vo svojom online účte Jatagan. Pokiaľ je objednávka v stave prijatá, znamená to, že sme Vašu objednávku obdržali a začíname na nej pracovať. Akonáhle bude objednávka kompletná, príde Vám email s informáciou o odoslaní prípadne možnosti vyzdvihnutia.
Je tovar dostupný?
Dostupnosť tovaru je pri každom produkte na webe uvedená online a pravidelne sa aktualizuje. Každý produkt aj jeho variant má svoju vlastnú skladovú zásobu. Zvolením požadovaného produktu alebo jeho variantu sa Vám ukáže aktuálny stav.
Tovar je skladom - tovar máme u nás na sklade a je možné ho objednať a my ho odošleme ihneď.
Dodávame do X dní - tovar je skladom u dodávateľa a odosielať ho budeme ihneď potom, čo ho naskladníme. Väčšinou za počet dní uvedený v popise.
Nie je na sklade - položka je momentálne vypredaná, ale nie je vyradená z ponuky. Pri tejto možnosti si môžete aktivovať stráženie pomocou tzv. strážneho psa. Akonáhle bude tovar opäť skladom, budeme Vás informovať na Vami zadaný email.
Predaj ukončený - tovar už nie je v ponuke nášho e-shopu. O jeho dostupnosti Vás budeme informovať na emaile shop@jatagan.eu poprípade na telefóne 777 / 27 67 67
Jeden kus z objednávky nie je na sklade. Čo to znamená?
Nie je sa čoho obávať! Môže sa stať, že niektorú z položiek, ktoré ste objednali, nemáme aktuálne na sklade (prípadne ste objednali viac kusov jednej položky). To však nevadí. Produkt objednáme u dodávateľa a Vás budeme kontaktovať. Výsledkom je iba pozdržanie doručovacej doby o niekoľko dní.
V prípade, keď nie je tovar na sklade u nás ani u dodávateľa, Vás budeme samozrejme informovať.
Kedy môžem očakávať dodanie zásielky?
Pokiaľ je všetko z Vašej objednávky skladom, objednávka sa expeduje v ten istý alebo nasledujúci deň (záleží na čase, kedy ste objednávku vytvorili a na zvolenom spôsobe dopravy). Doba dodania sa pohybuje medzi 2 až 5 pracovnými dňami.
Je možné zakúpený tovar vymeniť?
Iste že áno! Zakúpený tovar máte možnosť vymeniť do 14 dní od zakúpenia a to v neporušenom stave. Pre prípadné upresnenie výmeny nás prosím kontaktujte na emaile shop@jatagan.eu poprípade na telefóne 777 / 27 67 67
Je možné tovar vrátiť?
Iste že áno! Zakúpený tovar máte možnosť vrátiť do 14 dní od zakúpenia a to v neporušenom stave.
Pokiaľ ste registrovaný zákazník , nájdete vo svojom účte záložku vrátenia tovaru. Tu vyplníte online formulár na vrátenie tovaru a zásielku odošlete späť na našu adresu. K tomu môžete využiť bezplatné zaslanie prostredníctvom služby Zásielkovňa. Stačí zásielku odniesť na akúkoľvek pobočku Zásielkovne a nahlásiť kód pre spätnú zásielku a to 92423409. Zásielka bude bezplatne odoslaná späť k nám. O ďalšom spracovaní budete informovaní emailom.
Pokiaľ prebehol nákup bez registrácie, kliknite na tento odkaz . Tu vyplníte online formulár na vrátenie tovaru a zásielku odošlete späť na našu adresu. K tomu môžete využiť bezplatné zaslanie prostredníctvom služby Zásielkovňa. Stačí zásielku odniesť na akúkoľvek pobočku Zásielkovne a nahlásiť kód pre spätnú zásielku a to 92423409. Zásielka bude bezplatne odoslaná späť k nám. O ďalšom spracovaní budete informovaní emailom.
Pokiaľ nechcete využiť službu spätného zaslania cez Zásielkovňu, zašlite tovar na našu adresu.
PMP Company sro
Staré Buky 162
542 43 Staré Buky
E-mail: shop@jatagan.eu
Ako postupovať pri reklamácii?
Ak ste registrovaný zákazník , nájdete vo svojom účte záložku reklamácie. Tu vyplníte online formulár na reklamáciu tovaru a zásielku odošlete späť na našu adresu. K tomu môžete využiť bezplatné zaslanie prostredníctvom služby Zásielkovňa. Stačí zásielku odniesť na akúkoľvek pobočku Zásielkovne a nahlásiť kód pre spätnú zásielku a to 92423409. Zásielka bude bezplatne odoslaná späť k nám. O ďalšom spracovaní budete informovaní emailom.
Pokiaľ prebehol nákup bez registrácie, kliknite na tento odkaz . Tu vyplníte online formulár na reklamáciu tovaru a zásielku odošlete späť na našu adresu. K tomu môžete využiť bezplatné zaslanie prostredníctvom služby Zásielkovňa. Stačí zásielku odniesť na akúkoľvek pobočku Zásielkovne a nahlásiť kód pre spätnú zásielku a to 92423409. Zásielka bude bezplatne odoslaná späť k nám. O ďalšom spracovaní budete informovaní emailom.
Pokiaľ nechcete využiť službu spätného zaslania cez Zásielkovňu, zašlite tovar na našu adresu.
PMP Company sro
Staré Buky 162
542 43 Staré Buky
E-mail: shop@jatagan.eu
Je možné objednávku zrušiť?
Áno, objednávku je možné zrušiť buď telefonicky na 777 / 27 67 67 alebo e-mailom na shop@jatagan.eu . Súčasťou emailu by malo byť číslo objednávky.
V akom stave ich má reklamácia?
Na vybavenie reklamácie máme zo zákona 30 dní. Pokiaľ sa blíži koniec reklamácie a nedostali ste žiadnu spätnú väzbu, je možné si o informácii napísať na shop@jatagan.eu
Potrebujem pomôcť s výberom.
Neviete si rady a potrebujete poradiť? Najjednoduchším a najlepším spôsobom je kontaktovať našu zákaznícku linku 777/27 67 67, ktorá Vám je k dispozícii od 7:00 do 15:00.
Chcem si tovar pozrieť priamo na predajni. Je to možné?
Áno, je to možné! Síce nemáme kamennú predajňu, ale odporúčanou možnosťou je vytvoriť si objednávku na e-shope, zvoliť ako dopravu osobný odber. V takom prípade všetok tovar, čo máte v objednávke, budete mať pohromade pripravený u nás na výdajnom mieste v Starých Bukách, a pri osobnom odbere si ho budete môcť prezrieť, poprípade vybrať z viacerých kusov ten, ktorý sa Vám bude najviac páčiť.
Kedy dostanem body za svoj nákup?
Bonusové body za Vaše nákupy budú pripísané na Váš účet za 14 dní po vybavení objednávky. To je, keď objednávka opustí náš sklad. Na uplatnenie bonusových bodov na Váš ďalší nákup máte lehotu 1 rok. Po uplynutí tejto doby body prepadnú a nebude ich možné využiť.
Potrebujete pomoc?