Ako postupovať pri reklamácii tovaru
Dorazil Vám objednaný tovar iný, než mal alebo je dokonca poškodený? Kontaktujte nás čo najskôr na shop@jatagan.eu alebo na čísle 777 / 27 67 67 (len všedné dni 7:00-15:00).
Ak ste registrovaný zákazník , nájdete vo svojom účte záložku reklamácie. Tu vyplníte online formulár na reklamáciu tovaru a zásielku odošlete späť na našu adresu. K tomu môžete využiť bezplatné zaslanie prostredníctvom služby Zásielkovňa. Stačí zásielku odniesť na akúkoľvek pobočku Zásielkovne a nahlásiť kód pre spätnú zásielku a to 92423409. Zásielka bude bezplatne odoslaná späť k nám. O ďalšom spracovaní budete informovaní emailom.
Pokiaľ prebehol nákup bez registrácie , kliknite na tento odkaz . Tu vyplníte online formulár na reklamáciu tovaru a zásielku odošlete späť na našu adresu. K tomu môžete využiť bezplatné zaslanie prostredníctvom služby Zásielkovňa. Stačí zásielku odniesť na akúkoľvek pobočku Zásielkovne a nahlásiť kód pre spätnú zásielku a to 92423409. Zásielka bude bezplatne odoslaná späť k nám. O ďalšom spracovaní budete informovaní emailom.
Pokiaľ nechcete využiť službu spätného zaslania cez Zásielkovňu, zašlite tovar na našu adresu.
PMP Company sro
Staré Buky 162
542 43 Staré Buky
E-mail: shop@jatagan.eu
Reklamačný poriadok
• Reklamačný poriadok sa riadi ZÁKONOM č. 89/2012 Zb. a je neoddeliteľnou súčasťou obchodných podmienok .
• Môžete tak urobiť buď osobne alebo odoslaním balíčka.
• Tovar na reklamáciu musí byť kompletný, v pôvodnom stave a rozmere v ktorom Vám prišlo.
• Chybný tovar bude vymenený alebo opravený po prijatí / posúdení reklamovaného tovaru. Vo výnimočných prípadoch, keď nebude obchod schopný tovar opraviť alebo vymeniť, môže dôjsť po vzájomnej dohode k vráteniu sumy za tovar prípadne výmena za iný tovar. O tomto bude zákazník vždy informovaný emailom alebo telefonicky.
• Nezabudnite vo svojom účte vyplniť online reklamačný formulár. Pokiaľ bol Váš nákup bez registrácie môžete formulár vyplniť tu.
• Predávajúci o reklamácii rozhodne ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu výrobku či služby potrebná na odborné posúdenie vady.
• Vaša reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu do 30 dní od uplatnenia reklamácie. O vybavení Vás budeme informovať pomocou emailu alebo telefonicky.
• Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
• Spotrebiteľ súhlasí s odovzdaním svojich osobných (kontaktných) údajov dodávateľovi tovaru za účelom urýchlenia a zjednodušenia reklamačného konania.